woensdag 25 februari 2015

Vijfendertigste kastje

#35 Oude kast deel 6

De laatste plank van deze kast alweer...
Wat ligt er allemaal op...


Een aantal handwerkboekjes, die moeten naar boven, daar heb ik een hele verzameling... 


En nog meer restjes wol, ook naar boven natuurlijk...


Nog een verzameling papieren, die heb ik uitgezocht en op de juiste plek boven gelegd...


Restte er nog een paar fotoboeken... Die heb ik toch op de twee planken met fotoboeken weten te doen en toen...


Bleef die laatste plank er zo uit zien. Okee, de 'Suiker Thee Koffie' bussen zijn wel een plank naar beneden verhuisd... maar jeetje wat een ruimte houd ik over...


Ik wens jullie een heerlijke woensdag,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk! Dat had je van te voren niet gedacht: dat je een hele plank over zou houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die oude handwerkboeken! Daaar kan ik nooit aan voorbijlopen als ik in een kringloopwinkel ben.

    BeantwoordenVerwijderen