vrijdag 20 februari 2015

Tweeendertigste kastje

#32 Oude kast deel 3

Op de volgende plank vind je dit allemaal...
Die met de grijze ruggen zijn mijn boeken die ik van mijn blog liet maken, die blijven sowieso staan. Ook de boeken van Morse blijven staan, daar gaat alleen even een stofdoek overheen en dan gelijk weer terug...


Ook hier weer eerst een groot deel ervan op de tafel.
Twee van de boeken van Karin Slaughter zijn gelezen en kunnen naar Sanne, die wil de hele serie compleet hebben, dus ze mag die van mij er bij hebben... 


Twee kleine receptenboekjes, gekocht in Zuid-Engeland.
Bij de kookboeken...


Nog een receptenboekje, ook naar de kookboeken, en een plantenboekje van Ben...
Dat mag op een andere plank.


Deze moeten allemaal nog gelezen worden, maar gaan tot die tijd naar boven naar de andere boekenkast...


Deze is geleend, maar ik kom er niet aan toe om te lezen, dus maar terug, dat lezen komt een andere keer dan wel...


Deze is ook van Ben, die heeft een hele verzameling stenen...


Uiteindelijk is dit het resultaat. Helemaal links staat onze map met recepten die we uit de bladen halen... We maken dan een keer zo'n recept en vinden we het een succes, dan mag het recept in onze map... Zo maak je je eigen kookboek...


Ik wens jullie een heerlijke vrijdag en alvast een heel mooi weekend,
Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten