maandag 2 maart 2015

Zesendertigste kastje

#36 Weer eens een laatje

En in dit laatje zitten onze wegenkaarten...


Maar sinds we een tomtom hebben, hoeven we niet al die kaarten meer te bewaren...


Alleen een paar kaarten van landen waar we zelf zullen rijden. Naast de tomtom vind ik het zelf heel fijn als ik ook op een kaart kan kijken waar we zijn... ter orientatie...

Dus een paar gaan terug in de lade...


...en de rest mag in de papierbak...


Deze van Toscane gaat over een kleine 6 weken mee op vakantie, ook voor de orientatie, en het kaartje van Nederland wilde Ben graag bewaren, omdat het al zo'n oud kaartje is...


Resultaat, weer een bijna lege lade.


Daar kan dan voortaan mooi de tomtom bij...


Ik wens jullie een heel fijne nieuwe week,

Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Wel nostalgisch, al die mooie kaarten, maar idd overbodig door de tomtom. Scheelt een boel ruimte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn dat er weer een lade netjes is....... Maar nog fijner om te lezen dat er een reis naar Toscane aan zit te komen.
    Kan me nou al verheugen op de voorpret van mooie foto's daarvan op je blog.
    Het is al weer van 1997 geleden dat wij daar verbleven in een prachtig oud landhuisje met zwembad tussen de zonnebloemvelden ,een vakantie die we kregen omdat ik in die tijd halve dagen op kleinzoon pasten.Prachtige streek waar veel te zien is.

    Fijne nieuwe week en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen