maandag 2 februari 2015

Achttiende kastje




#18 Laatje

Ik heb even een weekje een blogpauze gehouden, maar nu ben ik er weer hoor, ook met de kastjes.
Ik heb het wel even aangepast, doe geen kastjes meer in het weekend, maar vijf per week is ook een mooi aantal...

Het ladenkastje waarmee ik eindigde heeft nog een laatje, het bovenste, en dat was nu aan de beurt...




Ik haalde het laatje leeg en overzag de bende op de vloer...


Een mapje met de autopapieren en mijn oude verlopen paspoort, deze gaan weer terug in het laatje...


Maar deze twee mapjes en de oude keuringspapieren van de auto van voor de vorige auto, ja, die mogen wel weg hoor...


Ik ben helemaal geen spelletjesmens, maar ja, je zult maar om een stel kaarten of dobbelstenen verlegen zitten...


Markeerstiften, ook handig...


Ik kocht voor Ben vorig jaar een echte vulpen, dan is het wel fijn als je wat vullingen hebt...haha...


Ja, deze accessoires moeten ook voorradig zijn... 


En dan een heel oud cassettebandje, eentje nog van Sanne waar iets op is opgenomen terwijl zij als kleintje heerlijk aan het spelen was... de fantasie van een klein kind... zo mooi... 
Ik heb niet eens meer een cassettedeck, maar toch..... 
dus het mag echt niet weg...


Deze pennen doen het niet eens, die mogen dus gelijk weg...


En dan ziet de la er na een kwartiertje zo uit... nog steeds heel erg veel pennen, maar ze doen het wel haha...


Morgen begin ik aan de laatjes van de grote kast in de woonkamer, dat zijn er 9 aan elke kant, maar ik bemoei me alleen met de 9 aan de ene kant... ja, ieder zijn eigen laatjes, ieder zelf opruimen haha...

Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Ha, je bent er weer.
    Zo'n laatje heeft vaak wel waarde, maar is in elk geval weer lekker schoon!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent!
    Je laatje ziet er weer piekfijn uit!
    En mooie foto's!
    Veel liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond dit laatje er eigenlijk helemaal niet zo slecht uitzien...;-) Maar toch weer supergoed opgepakt na een weekje "pauze".

    BeantwoordenVerwijderen