donderdag 19 februari 2015

Eenendertigste kastje

#31 Oude kast deel 2

De tweede plank in deze oude kast is aan de beurt...


Alles er even uit, even zien wat er tevoorschijn komt...
Bolletjes wol, haaknaalden, een klein vaasje uit Corsica, twee gebreide babymutsjes en nog veel meer...
De bolletjes wol en de gebreide dingen gaan naar boven, in de krat met wol.


Deze terrine staat er ook in, maar dat hoort natuurlijk niet... die gaat in de servieskast...


Deze schaal kochten we bij een glasblazerij in Tsjechië, ik vind hem nog steeds mooi, alleen past hij nu niet zo in de kamer... dus nog maar even terug in de kast...


Er staat ook een zaklantaarn, voor het geval de stroom een keer uitvalt... die kan ik blind vinden in die kast...


En dan mijn beker met haaknaalden, die moet blijven, want ik pak echt heel regelmatig een andere haaknaald, met al die projectjes waar ik mee bezig ben...


En dan ziet daarna de plank er zo uit... overzicht en ruimte... daar gaat het om...


Ik wens jullie een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Haha, die soepterrine is grappig. Daar zat vast een verhaal achter, over hoe die daar terecht is gekomen.
    Ik vind het wel een geruststelling hoor om jouw kastjes te zien, het voelt als een kijkje achter de schermen van HAND. Een heel normaal huishouden, net als ieder ander.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      Nou, die terrine is daar gewoon 'even' gestald, omdat ik hem niet meer kwijt kon, twee jaar geleden geloof ik... en nu stond hij daar nog...
      En ja, het is ook een heel normaal huishouden, met alle troepjes en leuke dingen die daarbij horen hoor... niets bijzonders...
      Liefs, Mirjam

      Verwijderen