maandag 23 februari 2015

Drieendertigstge kastje

#33 Oude kast deel 4

Zo op het eerste gezicht niet te overzien wat er op deze plank ligt...


Een plastic tas vol met bolletjes wol... okee, ik weet nu ineens wat ik daar mee ga doen. Dat grijs is bestemd voor de Zeeuwse Mee-Brei-Deken die ik nog ga maken... als mijn vest af is...
Daar horen jullie nog van...


De Kippenlexicon, zo'n leuk boekje over kippen...


Heel mooi boek, om te lezen, maar ook om gewoon door te bladeren...


Een hele stapel tijdschriften, alles een beetje door elkaar. De stapel even uitzoeken en weer terug op deze plank voorlopig...


En daarnaast een hele stapel woonboeken. Die mogen ook weer terug... maar dan met de rug naar voren zodat ik kan zien wat er ligt...


En dan krijg je dit... zoveel meer rust!!


Ik wens jullie een heel fijne nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Daar kun je de liniaal weer langs houden......netjes.
    Denk dat het bij mij een werk van weken zou worden en dan door heel het huis,
    wanneer ik mijn stapels boeken en magazines ga ordenen in kast en lade kan ik maar moeilijk bij de les blijven en blader telkens door boeken die ik langere tijd niet in handen had.Schiet niet op hé;-)

    Stond poos geleden nog met dat kippenboek in handen en moest aan jou kipjes denken.

    Voor jou ook een fijne (blog)week!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een kippenboek! Ik hoop binnenkort mijn eerste kipjes te krijgen. Het kippenhok is er al...

    BeantwoordenVerwijderen