woensdag 18 februari 2015

Dertigste kastje

#30 Oude kast...

Een plank uit deze kast vandaag...


Een kast vol met boeken, handwerkspullen en andere dingen...


Ik begin met de plank linksboven en doe dan elke dag een andere plank...
Behalve de twee planken met de foto-albums, daar valt helemaal niets aan te doen. Die moeten daar gewoon blijven staan...


De boeken die achterin staan, blijven staan... dat is zeker...
Maar wat er voor is neergezet, tijdelijk...( jaja...), dat moet even uitgezocht en elders opgeborgen...


Geleende films en later aangeschafte boeken, o ja, ook nog een paar geleende boeken...

Deze films zijn van Sanne, we hebben ze niet gezien en ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, dus terug naar Sanne...


Lewis, die is niet geleend en zijn we zelf aan het kijken, af en toe een aflevering... Geweldig... maar gaat in de tv-kast...


Die van Nicci French is van mezelf, maar moet ik nog lezen... de rest moet terug naar de rechtmatige eigenaar... en snel... 


En dan ziet de plank er daarna zo uit; links mijn fotoboeken van de vakanties en dan zo naar rechts allemaal kookboeken...


Ik wens jullie een heerlijke woensdag,
Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten