dinsdag 10 februari 2015

Vierentwintigste kastje

#24 Tweede naailaatje...

Ja hoor, nog zo'n laatje met garens en zo...


Alles er even uit en dan is het maar goed dat die bakjes dicht zitten, en ook dat Bonne Maman potje...


In één van die bakjes met blauw deksel zitten heel veel spoeltjes... waar die bij horen weet ik echt niet meer, ze dateren uit de tijd dat ik nog veel voor mijn meiden zelf maakte... en haha, die meiden zijn inmiddels 31 en 24 dus dat is echt al lang geleden hoor... 
Dit vergt heel wat uitzoekerij...


In het tweede bakje met blauw deksel zitten deze kleine klosjes garen, ooit gekocht  (bij de Action) om voor kleine verstelwerkjes de nodige kleurtjes in huis te hebben. En echt waar, ik neem er regelmatig een draadje uit. Dit gaat dus in zijn geheel weer terug in de lade...


Toen kwam Ben met een prachtig kistje uit de schuur vandaan. En jazeker, daarin konden heel mooi mijn klosjes en alle (inmiddels uitgezochte) spoeltjes... zo'n beetje kleur bij kleur... of op zijn minst ton-sur-ton... ook leuk!!


Maar er was nog een bakje en wat daar weer uit kwam...?
Ik heb het maar even nagekeken, nog een paar klosjes opgeruimd en de rest weer in het bakje gedaan... soms moet je de dingen niet te veel verstoren... Toch?


Het levert in ieder geval een heel mooi opgeruimde lade...


Ik wens jullie een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Super netjes,dat is een groot voordeel van veel laatjes je kunt zo heerlijk sorteren!
    Succes Liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die mooie zilverkleurige spoeltjes zouden - als ze verder geen doel meer hebben - ook heel mooi staan in een mooi glazen potje!
    Maar je bent weer mooi opgeruimd, zelfs Ben gaat al meedenken.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen