woensdag 4 februari 2015

Twintigste kastje

#20 Tweede laatje van de grote kast...

Het tweede laatje bevat nogal wat spullen die uit een vorige boekenkast kwamen. Ze stonden op de planken voor de boeken, maar zijn nu een beetje overgeschoten zeg maar... 
En dan is er van lieverlee nog wel het een en ander bijgekomen in die lade...


Alles weer even op de vloer, voor het overzichtje... sjonge wat veel weer..
Ook de zaden, gekochte of zelf verzameld in de tuin, hebben hier hun thuis gevonden... 
Die moeten straks in het voorjaar weer in de tuin natuurlijk...


Vier bakjes met losse rommeltjes, waaronder ook een flink aantal stukken zouthout... gevonden op het strand. Het is de bedoeling die nog eens allemaal aan elkaar te maken met een mooi stoer stuk touw erdoor... Niet weg dus, maar terug in de la...


 Wel weten te reduceren tot twee bakjes...


De zaden gaan ook weer terug natuurlijk..


Nog een bakje met stenen, van Ben...


Dan past alles toch weer wat beter in het laatje...


Maar die servetten, nee die gaan echt niet terug in dit laatje...
Hihi, die verhuizen naar het laatje ernaast; het servettenlaatje... Jaja...


Fijne dag mensen,
Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Hey Mirjam, het zouthout en de stenen van Ben zou ik gewoon aan zijn kant leggen! Zijn kant is toch bijna nog leeg.
    Niet dat ik mij er wil mee bemoeien hoor!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Gerry, dat ik daar niet op ben gekomen, tenminste wat betreft de stenen, want die zijn echt van Ben. Het zouthout heb ik zelf op het strand verzameld en hoort dus wel aan mijn kant... klinkt wel suf natuurlijk hè, mijn kant....zijn kant....
      Fijne dag vandaag Gerry, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  2. Dat ziet er weer netjes uit lijkt me leuk wat je van plan bent met zouthout!
    Wij hebben ooit op een van de eilanden gelogeerd en toen veel mooie schelpen en ook zout hout gevonden,ik wist niet dat ze daar een naam voor hadden(weer iets geleerd) en die in twee hoge glazen vazen met onderin schelpen zand(die ze vaak in vogelkooien hebben) daarbovenop onze strandvondsten staat heel mooi voor het raam .En voor een mooie herinnering!
    Liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt me ook heel mooi Joyce, het zouthout in een glazen vaas of oude weckpot... Goed idee van je...
      Fijne dag vandaag Joyce, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  3. Je had je blog beter... Een laatje per dag kunnen noemen ;)
    Ennnuhhh waarom Ben z'n stenen in jouw kant van de kast? ;)... Hij had toch bijna alleen maar lege laatjes... Hihihi die zou ik stiekem in de zijne kiepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik ook doen Ilse, de stenen van Ben gaan naar de andere kant van de kast... haha... Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij er erg in heeft...
      Fijne dag, liefs, Mirjam

      Verwijderen