maandag 9 februari 2015

Drieentwintigste kastje

#23 Nog maar een laatje...

En dan hebben we het over het eerste naailaatje... zeg maar het laatje met naaiattributen... garens en zo... echt waar...


Dat en zo komt omdat er dus weer andere spullen in liggen die er niet horen...


O ja, dit was om mijn naaimachine op aan te sluiten, kon niet rechtstreeks in het stopcontact. Is allang wat anders op gevonden, dus deze mag opgeruimd...
En nee, ik heb geen stekkerdozenlaatje...


Klosjes garen...


En nog meer klosjes garen...  met spoeltjes...


Even uitgezocht en dan blijken er best klosjes te zijn die een bijpassend spoeltje hebben...


Maar er zijn er ook heel veel die geen setje vormen...


Dus soort bij soort apart in een bakje en de anderen maar in een ander bakje...
Ach ik weet weer wat er is...


Morgen het tweede naailaatje...

Fijne dag vandaag, geniet ervan...
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Fijn om weer een lade gedaan te hebben. Ik moest wel lachen want ik.... heb WEL een stekker/oplader/kabeltjeslade. Een heeeeeeele grote diepe. En die moet nodig uitgezocht worden maar daar heb ik mn man bij nodig en die gaat altijd zo wanhopig doen bij die la dus ik stel het maar weer even uit ;-) Ik pak een ander kastje vandaag. Groetjes en bedankt voor het delen. Blijft inspirerend werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, mijn oog viel ook meteen op de stekkerdoos. Ik dacht gelijk 'die hoort er niet' maar toen je uitlegde waarom hij er in lag, was het opeens weer logisch. Zo gaat dat...de routines zijn weer snel achterhaald. Nu kan de stekker doos naar een andere bestemming.
    Klosjes en spoeltjes...ik heb een klein tekort aan spoeltjes en doe spoel er daardoor wel eens een andere kleur garen overheen. Vervolgens vergeet ik natuurlijk welke kleur er onder zit....
    Ik heb wel op de markt een spoeltjesdoos gekocht. Dat scheelt al. Nu zoek ik nog naar een opbergmanier voor de klosjes. Daar bestaat allicht ook een opbergdoos voor.

    Gezellige verhaaltjes hoor, je laatjes.
    Fijne week gewenst!
    Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n laatje! En ook nog eens heerlijk herkenbaar! Ik snap helemaal waarom die stekkerdoos daar tussen ligt! Kun je niet nog een laatje aan de man-kant confisceren als stekkerdozenlaatje? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen