vrijdag 6 februari 2015

Tweeentwintigste laatje

#22 Kaarsenlaatje

Een laatje waar ik de kaarsen in bewaar...


Nou dat is duidelijk natuurlijk, kaarsen en nog eens kaarsen... Nou nee hoor, ook lege glaasjes waar kaarsen in hebben gezeten en die ik nog eens wilde gebruiken... En ook een geel hoesje dat mijn moeder nog voor om een weckpot heeft gebreid... dit hoesje gaat bij de paasspulletjes... En wat kleurpoeder om water mee te kleuren...  


Okee, de waxinelichtjes gaan ergens anders heen, ik heb een bakje waar alle waxinelichtjes in liggen, veel makkelijker om steeds te pakken... Het zakje gebruik ik ergens anders voor... 


De glaasjes worden toch niet meer gebruikt en het kleurpoeder ook niet, dus weg ermee...


In weer een ander laatje (ben ik de enige met allemaal laatjes voor van alles...?) lagen nog wat nieuwe smalle kaarsen, nog 4 in een doos voor 24 (dus bijna lege doos). Doos weg en 4 kaarsen hier in deze la. De kaarsenstompjes die echt nog een tweede kans gaan krijgen in een blakertje, gaan in het zakje en de teruggevonden kerstboomkaarsjes gaan ook in deze kaarsenlade...


En zo is het weer helemaal opgeruimd... Toch lekker snel gedaan weer....


Ik wens jullie een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk om te zien elke keer wat er uit die laatjes komt van die kastjes. Ik vind de kast helemaal gaaf en ik nee hier ligt alles door elkaar omdat er geen plek is om alles uit te spreiden, mijn hobbie spullen liggen wel allemaal keurig gesorteerd in bakjes, ach weet je ook meteen waar mijn prioriteiten liggen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam,netjes hoor!
    Ik hou ook van laatjes en vind het super om overal een laatje voor te hebben.
    Je ziet soms weleens kasten met alleen maar laatjes heerlijk alles een vaste plek!
    Fijn weekend liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen