vrijdag 13 februari 2015

Zevenentwintigste kastje

#27 Laatste laatje van de grote kast...

En dit wordt weer een makkie hoor. En snel klaar ook...


Wat ligt er in...? Wat oase, wat gedroogd mos, en wat tillandsia... O ja en nog een klein roze bakje waarvan ik niet meer wist dat ik het had...

En die houtjes zijn stukjes die ik gebruik als ik een kleiner ding ga schilderen, dan steunt dat ding op deze houtjes, zodat de verf niet op de ondergrond komt... Vaker gebruikt dus en ga ik ook vaker gebruiker... Makkelijker dan steeds opnieuw houtjes uit de schuur vissen...


Dus alles ging weer terug in deze lade...
Ik denk nog geen vijf minuten werk deze keer...


Ik wens jullie een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Een keer een makkelijk kastje is ook best prettig, fijn weekend! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan hoor! Als die aparte laatjes maken dat je nu dus die hele grote ladenkast klaar hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan! Mooi weer een grote kus klaar,en doordat je hem mooi hebt opgedeeld niet te veel in een keer!
    Geniet ervan!
    Liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen