dinsdag 24 februari 2015

Vierendertigste kastje

#34 Oude kast deel 5

Twee planken van deze kast laat ik zoals ze zijn. Daar staan mijn foto-albums, met alle foto's van mijn kinderen er in, nog van de analoge tijd...
De albums zijn er even uit geweest, hebben een stofdoek gezien, de plank ook en toen alles zo weer terug... Inclusief de 'Koffie-Thee-Suiker' bussen. Daar heb ik echt even geen beter plekje voor...



Maar deze volgende plank kwam echt wel aan de beurt... Er was niet zo heel veel mis met deze plank, maar toch leverde deze actie weer aardig wat ruimte...



Deze drie boeken waren 'geleend' en gaan heel snel weer terug naar hun eigenaar...






Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze nog niet eens gelezen heb. Als ik in de toekomst weer eens wat meer aan lezen toekom, dan weet ik van wie ik ze vast wel nog een keer kan lenen...

De overige boeken van dat stapeltje aan de linkerkant gingen naar boven en toen zag het er zo uit...



Mijn serie 'Wallander' boeken en de hele serie van Nicci French staat hier bij elkaar op de plank. Dit laat ik lekker zo...

Ik wens jullie een heerlijke dag,
liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,

    Zo zie je maar dat met alleen rangschikken en opnieuw er in zetten en een beetje wegdoen, er toch weer heel veel ruimte is gekomen.

    Complimenten voor je opruimwerk!
    Lieve groet
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal jij inmiddels een heerlijk opgeruimd hoofd hebben, dat werkt toch meestal zo? Het ziet er netter en netter uit...ga zo door!
    Liefs en een mooie dag! Linda

    BeantwoordenVerwijderen