donderdag 5 februari 2015

Eenentwintigste kastje

#21 Het servettenlaatje...

Ja hoor, ik heb een heus servettenlaatje... Okee, er liggen ook nog wat placemats in, maar verder alleen maar servetten... En o ja, de borduurspullen... 


Het is een bekend ritueel; eerst even alles op de vloer...
Twee soorten servetten en de papieren zakdoekjes gaan gelijk weg, die wil ik niet meer... O ja, en die twee metalen klemmen, die verdwijnen ook... worden echt niet meer gebruikt....


Maar tussen de servetten dus ook de borduurspullen. Het 'Randje per Week' van afgelopen jaar ligt er. En ook het 'Randje per Week' van dit jaar, net aan begonnen... in blauwtinten dit keer...
In die papieren zakjes zit nieuw borduurgaren...


Deze servetten mogen blijven, ik vind het leuk om de servetten aan het serviesgoed aan te passen, of aan de gelegenheid... Pasen bijvoorbeeld, of kerst...


Deze placemats gebruik ik niet dagelijks, alleen als we eters hebben... haha de dagelijkse placemats liggen in een heel andere lade...


En dan deze prachtige oude Tjoklat trommeltjes... ja, daar bewaar ik mijn borduurzijde in, van het werk waar ik mee bezig ben... 


Als ik alles een beetje beter orden, dan past het er weer in, nu wel even wat netter en ik weet weer wat ik heb...


Ik wens jullie een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

1 opmerking: