woensdag 11 februari 2015

Vijfentwintigste kastje

#25 En nog een laatje...

Het laatje met de Paasdecoraties...
Voor Kerst heb ik twee dozen vol boven staan, maar voor Pasen heb ik genoeg aan een laatje...


Het laatje weer even leeg om schoon te maken en dan blijkt gewoon dat alles zo weer terug in het laatje kan... Maar ik weet wel weer heel goed wat ik allemaal in huis heb en dat is ook heel belangrijk.
Het gele hoesje dat mijn moeder maakte kan binnenkort om een weckpot, met daarin een waxinelichtje...
En de eitjes gaan ook weer een leuk plekje krijgen... net als de schaapjes en de ei-vormen...

Ook nog een paar zomerse decoratie-spulletjes, zoals de schelpen en de scheermesjes... komen van het strand en gaan straks weer in een glazen pot op het dienblad...


O ja, alleen de servetten gingen niet terug in deze lade, maar in de... ja je raadt het al, de servettenlade...


Zo dit was een makkie, en heel snel klaar, ook wel een keer lekker...

Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Ja het is zeker fijn dat je weer weet wat je hebt(en waar je het ook al weer hebt opgeborgen) wat een mooie spulletjes, ik ben benieuwd wat je met de kieviet eitjes gaat doen!
    Als het straks Pasen is kan jij zo alles tevoorschijn toveren,dankzij je handige /mooie ladekast en het kastjes project!
    Liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen