vrijdag 23 januari 2015

Zeventiende kastje

#17 Twee laatjes

In datzelfde leuke ladenkastje van gisteren, zitten natuurlijk ook laatjes, anders zou het geen ladenkastje zijn...haha...


De twee onderste laatjes heb ik er eens uitgehaald.
In het linker nog meer kaarten... en in het rechter van alles, van adressenboekje, via plakband tot usb-stickjes... 


De kaarten konden direct in de grote bak boven op het kastje, bij de andere kaarten en de rest moest even nader onderzocht worden... 
Een paar van die rommeltjes konden weg, maar het meeste is toch, na inspectie weer teruggegaan in het laatje...


Dit adressenboekje kocht ik nog niet zo lang geleden en daarin zijn inmiddels alle huidige adressen en telefoonnummers genoteerd. Het oude boekje zag zwart van de doorhalen...


Bijna alle spullen van het rechterlaatje konden dus weer terug, alleen wel wat georganiseerder deze keer... En het linkerlaatje is leeg, en blijft nog even leeg... maar wees niet bang, dat zal niet lang duren haha...


Ik wens jullie een heel fijne vrijdag,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    Alles goed, ik mis je blogjes!
    Groetjes Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joyce,
      Wat lief dat je ernaar vraagt. Maar alles is goed hoor, ik heb alleen een heel drukke week nu, daar had ik alleen op mijn andere blog over gesproken, dus eigenlijk even een blogpauze ingelast... Na het weekend ga ik weer verder...
      Fijn weekend, liefs,
      Mirjam

      Verwijderen