maandag 12 januari 2015

Zesde kastje

#6 Bureau

Nee, ik ben niet meteen doorgegaan met de laatjes van de kast, eerst een ander klusje... Niet echt een kastje te noemen natuurlijk, de bovenkant van het bureau. Maar toch een klusje om even te noemen... Want jeetje wat kan een mens een troep verzamelen op zo'n bureaublad...


Links staat een echt postbakje, maar de post ligt ervoor, omdat de bakjes al heel lang vol zijn met andere dingen...


Ik heb alles van het bureau gehaald, zodat ik daar even een doekje overheen kon halen...
Hoewel, ik heb de pc en zo er niet vanaf gehaald, anders gaan de draden los en ik ben heel erg met losse draden... daar kan ik niet zo goed tegen... Dus niet aankomen dacht ik...


De knopen in de knopenbak, en de dingetjes van de ipad in het laatje met fotomaterialen... (komt later nog).


De verbandspullen in het medicijnlaatje... ja, laatjes genoeg hier...


Een doosje met een paar Pandora-bedels... naar mijn nachtkastje verplaatst...


Een kwast... je raadt het al, bij de schildersspullen...


En deze stapel met post ligt nu nog op de grond... anders vergeet ik dat ik die nog moet uitzoeken... mag dus niet terug op het bureau...!


Maar het bureau ziet er weer helemaal opgeruimd uit, en daar was het me om te doen... Alleen de plakkertjes aan de balken heb ik laten zitten, dat zijn reminders voor een aantal dingen, die ik anders echt ga kwijtraken... Misschien een prikbord maken...?

Heerlijk... wat een ruimte weer...


Nu is er weer plek om wat papier neer te leggen... Oh nee, dat kan ik beter maar niet weer doen...


Ik wens jullie een heel fijne nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Hier ligt het bureau ook regelmatig vol. We ruimen het regelmatig op, maar er stapelt zich in no time weer wat op.
    Grappig hoe je beeldscherm precies tussen de balken past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, overal verschillende laatjes voor hebben. Hier 1 fruitschaal waar klein grut ingaat, zoals de bonnejtes van de koffie en thee maar ook mijn portomonnee en iPod liggen erin. Dus zie he tregelmatig genoeg om er ook dan wat mee te doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, het is echt heel erg menens met jouw laatjes.
    Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik mijn tafel in de kamer gebruik als bureau en ik altijd verbaasd sta hoe gauw hij weer vol is als ik hem opgeruimd heb. Op een één of andere manier zit daar gewoon een magneet op voor het aantrekken van van alles en nog wat. Gelukkig zijn er ook nog laatjes waar je nog weer wat kwijt kunt.
    Ik wens je een mooie week.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het bureau ziet er weer keurig uit! Stiekem ben ik wel nieuwsgierig naar die pandora-bedeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aafke,
      Ik kocht deze bedeltjes vorig jaar om als cadeautje aan mijn meiden te geven, maar ineens kreeg ik door dat ik dezelfde al een jaar eerder had gegeven. Het zijn de letters van hun voornamen. Ik ga ze nu maar aan mijn eigen armbanden doen... Nu ik er aan denk, gelijk maar even doen... sjonge er komen heel veel daden voort uit dit opruimen, want dit doosje heeft een jaar op mijn bureau gestaan... fijne avond, liefs, Mirjam

      Verwijderen
    2. haha, wat goed van je! Van het één komt het ander...

      Verwijderen
  5. Ja zeker herkenbaar zo'n bureau. Mijn bureau zit in een kast en ik werk op de eettafel, want die kast zit vol :-)

    BeantwoordenVerwijderen