maandag 19 januari 2015

Dertiende kastje

#13 Linkerkant van de plank

Waar de boterhamzakjes liggen en nog een heleboel meer...


Alles er uit en op tafel ermee...


Deze kleinere spullen zitten in een apart bakje, zodat het niet over de plank gaat slingeren... Had ik toch wel slim bedacht. Nu slingert alleen al het andere over het plankje...


Leeg of bijna leeg, en er ligt al vervanging... dus in de papierbak...


En toch sneller dan ik dacht is alles weer netjes ingedeeld... Lekker vlotjes gegaan deze keer...


Ik wens jullie een heerlijke nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Misschien nog een mandje naast het blauwe mandje? Ik WAS druk bezig, maar zit nu weer blogjes te lezen.... Hup, ik ga snel weer verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij tevreden met je opgeruimde dertiende kastje en ik ga eens kleurtjes tex en verf uitzoeken voor het houtwerk in de gang en trap naar boven wat ik aan de winterschilder kan doorgeven.

    Fijne dag en lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat nog stug door.
    Ik wens je een hele mooie week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen