zaterdag 17 januari 2015

Elfde kastje

#11 Een aanrechtkastje

Een kastje dat vast niet veel tijd zal kosten, maar dat is voor een keer helemaal niet erg....
Dit is wel het minst leuke kastje, waar de prullenbak aan de binnenkant van de deur hangt. Je kunt verder niet zoveel met dit kastje...


Dus wat kwam er uit?  De roosters van de oven, een bak met uien, een bak met plastic zakken, twee zakken zout voor als het glad wordt buiten en nog twee bakjes...


De bak met uien schoongemaakt, en soort bij soort gedaan, ziet er al een stuk beter uit zo...


Een groot deel van de plastic tasjes bij elkaar gedaan, klaargezet voor in de plastic-container bij de supermarkt...


En in de plastic tassenbak, een deel van de tasjes, de zakken zout en de twee bakjes... dat laatste is eigenlijk bedoeld om kleine rommeltjes in te doen die ik ergens vind, zodat ze niet verspreid door het huis blijven rondslingeren... werkt blijkbaar niet, want bakje was nog steeds leeg... en rommeltjes vind ik toch echt wel zo nu en dan... misschien maar eens gewoon op het aanrecht zetten dat bakje?


Zo en nu, na een goede schoonmaakbeurt van het kastje, is het toch een iets minder erg kastje geworden....


Ik wens jullie een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Da's toch wel een groot verschil hoor Mirjam!
    Zullen we ruilen van losse rommeltjesbakje? Ik heb overal van die rommelbakjes staan, ik kom er maar niet van af :-)

    Op naar het volgende kastje !

    BeantwoordenVerwijderen