donderdag 22 januari 2015

Zestiende kastje

#16 Boven op een kastje

Op onze logeerkamer staat een klein, oud ladenkastje en laat er nou een heleboel OP dat kastje liggen... Het was ooit leuk gestyled, daar boven op...



Een kistje, oude babyschoentjes, lapjes stof, papier, een mandje met stansjes en heel veel felicitatiekaarten...



De kaarten kijk ik even na en dan gaan ze in de grote bak die ook bovenop het kastje staat, waar nog meer kaarten in zitten... ik zit echt voorlopig niet zonder, maar ik stuur dan ook heel vaak een kaart als iemand jarig is, of zomaar om even wat van me te laten horen.. Dat vind ik zoveel leuker dan alles digitaal te doen...



De lapjes stof gaan in de bak met quiltlapjes...



Het kleine oude houten kistje met de schoentjes, dat zijn de eerste schoentjes van Sanne geweest, gaan weer terug bovenop het kastje, want dat staat zo leuk...



De stansjes gaan terug naar Sanne, had ik geleend van haar...en het papier gaat in een ander laatje, met nog meer mooi papier...



En zo is alles weer heerlijk opgeruimd...



Ik wens jullie een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Mijn kinderen hebben ook allebei hun eerste schoentjes nog, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam,
    Ik lees al een tijdje mee,je hebt een leuk en inspirerend blog!
    En je maakt goede vorderingen,leuk he dat je met een half uur per dag zo een leuk/mooi resultaat krijgt!
    Ik ben ook al een tijdje bezig en maak voor mezelf fotos toch leuk om terug te zien!
    veel succes !
    Fijne avond !
    Groetjes Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kastje en die schoentjes staan er ook prachtig op! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen