woensdag 21 januari 2015

Vijftiende kastje

#15 Schoonmaakspullen

Daar links, onderin dat kastje, staat een krat met mijn schoonmaakmiddelen... Een grote krat met veel flessen er in...


Allemaal dingen die ik nodig heb? Nou, in ieder geval dingen die ik gebruik, de een wat vaker dan de ander, dat wel...tenminste dat denk ik....


Deze spullen gebruik ik in ieder geval regelmatig, dus die kunnen zo weer in het schoongemaakte krat...


Een spuitfles met dunne bleek en nog een restje in de originele fles. Bij elkaar gedaan in de spuitfles...


Heb ik in de afgelopen 2 jaar zeker niet gebruikt, weg dus...


Schoonmaakazijn, met een lavendelluchtje...? Hmmm, twijfels... maar ja, die groene fles is gewoon leeg...


Een klein borsteltje, altijd handig, citroensap voor het schoonmaken van de senseo, en de vuilniszakken, regelrecht terug in het krat..


En dan blijkt er toch minder in terug te zijn gegaan dan ik had gedacht...
Mooi opgeruimd dus...!


Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Opgeruimd staat netjes!!!

    Terwijl ik de mand met schoonmaakspullen van tijd tot tijd leeg haal om de bodem te reinigen heb ik wel eens de stille hoop daar 'n kabouter aan te treffen die mij een handje gaat helpen wanneer ik al die schoonmaakmiddelen nodig heb;-)

    Fijne dag en lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkt wel aanstekelijk hoor, jullie sites! Het was ook mijn goede voornemen, helaas twee weken in mijn rug gehad, maar zal morgen toch ook eens een poging wagen!. De schoonmaakspullen, een goed idee! Bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee de schoonmaak flessen in een krat, dit ga ik overnemen!

    BeantwoordenVerwijderen