dinsdag 13 januari 2015

Zevende kastje

#7 Laatje 

Gisteren toch maar een laatje gedaan, en nog wel een heel makkelijke ook, had verder een beetje een drukke dag, vandaar...

De laatjes van deze kasten zijn niet groot, toch kan er nog heel wat in.
Vorig jaar had ik dit laatje al heel goed onderhanden genomen en alle cd's uit hun hoesjes gehaald en in andere hoezen gedaan, zodat ik er veel meer in dit laatje kwijt kon... Eigenlijk is er nog niet zo veel veranderd... 


Dit kwam uit het laatje, en moet eigenlijk allemaal weer terug. Het stapeltje cd's in plastic doosjes rechts op de foto, dat zijn cd's met mijn foto's er op...  Nog voor ik een externe harde schijf had... Die moeten eigenlijk in een ander laatje, maar dat laatje is nog niet opgeruimd, dus ze passen er nog niet bij.. Komt nog wel...


En dit mag regelrecht in de prullenbak... wel gescheiden natuurlijk... Jaja...


En dan ziet het laatje er voor nu nog even zo uit... Netjes dus, maar niet veel anders...


Okee, weten jullie nog dat ik deze stapel papieren van mijn bureau afhaalde...?
Om te voorkomen dat die stapel nu wekenlang op de vloer blijft liggen en van de ene kant naar de andere kant wordt geschoven, heb ik die stapel ook nog maar even onder handen genomen... ik was nu toch wel heel snel klaar met het kastje van vandaag, dus nog maar eentje... Deze stapel is toch wel een kastje op zich...


Eerst alles uitgespreid op de vloer, soort bij soort...


Dan gaat alles in deze mappen, ook soort bij soort...ja dat kan ik dus wel...


Deze paar papieren krijgen nog een vervolg, daar moet actie op ondernomen worden...


En dit mag bij het oud papier...


Zo, stapel post ook gelijk weer opgeruimd.... Lekker hoor...

Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Die stapel papier opruimen vind ik een hele prestatie! Dat blijft bij mij altijd tot het allerlaatste moment liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mirjam, wat goed! Zo'n stapel blijft vaak te lang liggen, erg fijn gevoel als het gewoon op de juiste plek in de juiste ordner zit! Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Mirjam, je bent echt straight bezig!
    En het geeft zo'n lekker opgeruimd gevoel.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen