woensdag 14 januari 2015

Achtste kastje

#8 Plank in keukenkastje


Want ja hoor, ik doe echt geen heel keukenkastje op één dag. Dat is ook niet de bedoeling, want dan raak ik het overzicht kwijt, ben ik te lang bezig en worden deze berichtjes op dit blog ook nog eens veel te lang...
Dus maar één plank...
De onderste...


Ik haalde eerst het kastje leeg en maakte het schoon...
Dit kwam er allemaal uit.


Nou had ik eerlijk gezegd verwacht dat er meer spullen in zouden staan die over de datum waren, maar het viel best nog mee...


Gelijk weg hiermee dus...
En toen ik alle andere spullen weer terug in het kastje gezet had, was het weer vol, maar toch op een andere manier vol... En ik weet weer wat er in staat... ook belangrijk...


Morgen nog een plank van dit kastje.

Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam






7 opmerkingen:

  1. Kan stroop over datum? Is toch enkel suiker...hihi die gekke tht's....
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ilse,
      Het is ook nog eens een van die zeldzame dingen die we niet gebruiken. Dit pak stond al jaren ongebruikt in de kast... dus dan mag het echt wel weg... Liefs, Mirjam

      Verwijderen
  2. Mijn voorraad kast is ongeveer net zo vol gepropt en ik ben er nu bezig om hem een beetje leeg te eten. Maar dat komt goed! Het ziet er bij jou weer keurig uit en 2 dingen over de datum valt reuze mee. Je had van de risotto rijst altijd nog rijstepap en dat soort dingen kunnen maken. LIefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sabine, dat je van risotto rijst ook rijstepap kon maken dat wist ik niet, maar we hebben ook nog een pakje dessertrijst in de kast staan, dus die rijstepap kan er evengoed komen hoor...
      Fijne dag, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  3. Ja, fijn he, dat heb ik ook gedaan de voorraadkast. Heel fijn als je weet wat je hebt en overzicht van te gebruiken houdbare producten. Wat was de datum van je stroop? Bij mij kwamen er een aantal gekregen producten uit kerstpakketten van de laatste jaren uit. Die heb ik nu maar weggedaan - haha. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het niet zeker Emilie, maar ik geloof dat het eindigde op een 6 .....
      Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen