donderdag 12 maart 2015

Vierenveertigste kastje

#44 En nog maar weer eentje...


Even alles op de vloer en het plankje schoonmaken...


Deze twee boeken, ja hoor, je raadt het al... mijn favorieten...


Potten met knopen, altijd heel erg handig... 


Kwastjes, kijk, die moeten natuurlijk bij de acrylverf op de eerdere plank...


En deze kaarsjes gaan naar beneden naar het kaarsenlaatje...


Band en lint... bij de knutselspullen in een later te ruimen laatje....


Oude weckpot met rubbers en sluitingen voor weckpotten... mogen echt niet weg, gaan dus gewoon terug op de plank. Het glazen flesje blijft ook en het plastic bakje gaat in de prullenbak...


Een leeg blik, gewoon gekocht omdat ik zo vrolijk werd van de kleurtjes... hier heb ik echt dat 'Sparkle of Joy' bij, Aafke, dus die gaat terug op de plank...


En dan is er weer een plankje getackeld... en netjes...haha...


Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. haha, ik voel ook een sparkle of joy als ik naar dat blik kijk. Prachtig! En ook prachtig is dat plankje als het weer schoon en opgeruimd is. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mijn eerste ronde kastje-per-dag heb ik mijn boeken van Maeve Binchy verkocht (voor een habbekrats ook nog eens). Vreselijk spijt van, want ik vond het eigenlijk hele mooie boeken, ook al zou ik ze niet een tweede keer lezen. Iets te rigoureus geweest dus :-(

    BeantwoordenVerwijderen