dinsdag 10 maart 2015

Tweeënveertigste kastje

#42 en dan nog maar een plankje...

Hier ben ik sneller mee klaar dan met het plankje van gisteren hoor...


Een doos met lege flessen, voor als ik het in mijn hoofd haal om sapjes te maken...
Gaan niet weg, want dat plan bestaat nog steeds voor de zomer...
Maar ze gaan wel op een heel andere plek...


En dan mijn boeken en boekjes die ik wel eens kocht in museumwinkels en zo... of tijdens vakanties...


Een bonte mengeling van binnenlands en buitenlands... leuk naslagwerk...


En terug op de plank is het toch een stuk meer opgeruimd...


Ik wens jullie een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

1 opmerking:

  1. Volgens mij heb je al heel wat gezien gedurende je reizen. Heerlijk om met boeken na te genieten! En weer een schoon plankje! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen