dinsdag 17 maart 2015

Zesenveertigste kastje

#46 Nog een plankje...


Voor het overzicht gaat alles eerst weer van het plankje af, en zo kan ik gelijk het plankje even schoonmaken...


Deze glazen potjes gaan naar beneden, daar had ik eerder al een mooi hoekje gecreëerd voor de potjes...


De films gaan bij de andere films... 


Dit is een oudje, maar met een serieuze barst en een stukje uit het tuutje... die moet nog een keer gelijmd worden, en dan is hij weer prachtig... tot zolang gaat hij gewoon weer op de plank...


Deze mini-trommeltjes kregen we bij een trommelsessie bij ons thuis, een keer tijdens een familiefeest... niet weg dus... veel te leuk... 


Besteksetje van een van mijn meiden, niet weg...
Zwart geschilderde pollepels, in de bak voor de rommelmarkt...
Zinken bloemetjes, in de bak met knutselspullen...
Mijn oude analoge snelle cameraatje... heel oud... in de lade met fotospullen...


En zo komen alleen de kan, het glaasje met de mini-trommeltjes en een bakje met boekensteunen weer terug op de plank. Allemaal in afwachting van een definitieve plek, zodat deze plank echt leeg achterblijft...


Ik wens jullie een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten