donderdag 5 maart 2015

Negenendertigste kastje

#39 Nog maar een plankje...

Een plankje dat helemaal volgestouwd lijkt met spullen waarvan ik niet eens meer weet wat het allemaal is...


Er komt een stapeltje tijdschriften uitzetten...

erg slechte foto, sorry, doet zeer aan de ogen...

En mijn oude trouwe Succes-agenda. Jarenlang al dienst gedaan, maar dit jaar een keer niet, ik wilde een andere agenda... volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer een nieuwe vulling voor deze...
Ik kreeg deze trouwens 7 jaar geleden van Ben... dus zuinig op...haha..


'Rozengeur & Wodka Lime'... wat een heerlijke serie. Deze winter weer helemaal opnieuw gezien, in de weken dat Ben op zee was...


Nog twee notitieboekjes, die gaan naar de lade met schrijfspullen... jeetje nog meer lades...


En dan mijn doosjes, met van alles er in... die blijven zoals ze zijn... en gaan zo weer terug op de plank...


Ze zijn trouwens de enige spullen die terug gingen op de plank...


En weer eentje van mijn lijstje kunnen strepen...

Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten