vrijdag 13 maart 2015

Vijfenveertigste kastje

#45 Laatste voor deze week...

Maar nog niet de laatste van deze kast hoor...haha...

Maar om de week af te sluiten heb ik hier wel een plankje dat heel snel te doen is...
Heel veel plakboeken die nooit wegmogen, en daarop een klein stapeltje andere spullen...


En dat kleine stapeltje bestaat uit;  kleurpotloden, tekenboekjes, wat taartpapiertjes, wat oud muziekpapier en nog een oude klassenfoto, waar Ben en ik allebei op staan...


De tekenspullen gaan in een ander laatje, dat komt nog aan de beurt. Al het papier gaat in weer een ander laatje, met knutselspullen... en de foto...
Wie ziet waar we zitten...?


 De foto ging natuurlijk gewoon in een album...

En toen bleven alleen de plakboeken over...


Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die foto! Waren jullie toen al bij elkaar? Geen idee waar jullie staan... Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben voorste rij helemaal links en ik derde rij van voren, tweede van links... Nee nog niet bij elkaar, we raakten elkaar uit het oog na de schooltijd maar na 28 jaar was de klik er gelijk weer...
      Fijn weekend alvast, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  2. Leuk dat je die foto nog hebt, toen ik het rijtje afging haalde ik zonder enige twijfel jou er tussen uit,maar de jonge heren konden voor mij allemaal Bennen zijn:-)
    Scrol ik ff door en zie ik het antwoord staan en hoef ik mijn hoofd daarover niet meer te breken. Wil je nog wel een heel fijn weekeind wensen!!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik herkende je ook ;-) Wat leuk dat jullie een klassenfoto hebben waar jullie samen op staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik had het goed (alleen jou dan)!
    Gezellig weekend! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder, om elkaar na zoveel jaar weer tegen te komen. Ik had jullie er niet uitgehaald, fijn dat je het verklapt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen