woensdag 11 maart 2015

Drieënveertigste kastje

#43 Ja hoor, nog een plankje...

Ik weet dat er verf staat....


Acrylverf... Maar ook weer wol, kaartjes, spuitbussen en een proeflapje...


De verf gaat weer terug op de plank, maar het zakje laat ik wat naar beneden, tot ik een overzichtelijke bak heb gevonden, of een mandje.. anders is het toch eigenlijk geen gezicht...


De wol gaat bij de andere wol...


Het proeflapje gaat ook bij de resten wol...


De spuitbussen met lijm en de verfspuitbus mogen terug op de plank, maar eigenlijk omdat ik echt niet weet waar ik die ga laten..


De kaarten bij de andere kaarten, je weet wel in de bak met kaarten bovenop een eerder gedaan kastje...


En zo ziet deze plank er dan uit... Ik weet weer wat er staat... en de plank is weer lekker schoon natuurlijk...


Fijne woensdag,
Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten