vrijdag 6 maart 2015

Veertigste kastje

#40 en nog maar een plankje...

Eerst maar weer eens leeghalen...


Hoezo ik kijk graag een film?... en later nog eens, dus die gaan niet weg...


Onze oplader voor de tandenborstel staat ook hier in de kast, wegens geen ruimte ergens anders in de buurt van de badkamer... dit is net om het hoekje...


Twee schaaltjes die we kochten bij een aardewerkfabriekje in Fez, in Marokko... bijna 7 jaar geleden...


O ja, nog een bol van dat zpagetti garen... moet maar bij al het andere handwerkmateriaal..


Deze boeken kunnen wel weg...


En deze moeten beslist blijven...


Deze twee oude boekjes bewaar ik zeker, en samen met het Marokkaanse aardewerk zijn ze alles wat terug in de kast gaat...


En de oplader natuurlijk... haha...


Alvast een heel fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Een mijlpaal! Nummer 40! Dan is er al heel veel door je handen gegaan en opgeruimd, zeg. Je weet weer helemaal wat je hebt en waar het is. Hoever ben je nu? Nog wel 40 plankjes? Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aafke,
    Ik zit toch inmiddels wel op 2/3 hoor van alles... Mijn keukenkastjes ga ik niet allemaal overhoop halen. Daar staat ons dagelijkse servies in, ons bestek, de pannen en zo... door die laden en kastjes haal ik regelmatig een doekje en de inhoud gaat niet weg... En mijn kledingkast staat ook niet op mijn lijstje, tenminste nog niet... je weet maar nooit natuurlijk...
    Maar op 2/3 ben ik toch wel hoor...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen