dinsdag 3 maart 2015

Zevenendertigste kastje

#37 Een plank van een boekenkast

Ja echt waar, ik heb boven nog een aantal boekenkasten staan. En deze boekenkast zit vol met boeken en andere spullen die nodig eens moeten worden gesorteerd... 

Te beginnen bij het bovenste plankje... het zijn maar kleine plankjes, dat scheelt...


Eerst even alles er weer uit, voor het overzicht...


Een heel mooie oude brievenstandaard heb ik, vol met post... 
Alles eens even goed doorlopen, veel kan weg, maar er zitten ook veel kaartjes en briefjes bij van mensen die destijds mutsjes hebben gebreid voor het project in Nepal. Daar kan ik nog geen afscheid van nemen hoor...


Okee, opnieuw ingedeeld en het heel rekje is nu verhuisd naar onze slaapkamer waar ik een oud schoollessenaartje heb staan. Daar staat het heel mooi op...


Dit is geen lens, maar een beker, kreeg ik van Sanne, ga ik nog even bewaren...


Dit beeldje van twee vogeltjes van zeepsteen kocht ik toen ik 18 was en voor het eerst in Canada was... ze zijn gemaakt door Indianen in een reservaat... dit gaat echt niet weg...


Een Jip en Janneke beker, met kleingeld er in...? Muntjes gaan naar een soortgelijk spaarpotje beneden en de beker hup in de vaatwasser...


Nu dus alleen deze twee dingen op dit plankje...
Dat gaat niet zo blijven, maar ik wil eerst de hele kast gedaan hebben voor ik een vaste plek ga creëren voor alle overgebleven spullen... anders blijf ik schuiven...


Ik wens jullie een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Nou, dit is echt een superresultaat! En wat een mooie beker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig zeg, je herkent je huis niet meer terug na een jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen