maandag 9 maart 2015

Eenenveertigste kastje

#41 Nog een plankje

Ja, nog maar eentje dan... er volgen nog wel 7 planken hoor, eer deze kast helemaal gedaan is...

Deze voor vandaag..


Films, ik heb er heel wat, maar die zijn allemaal om op een later tijdstip nog eens te kijken... is dat heel gek? Of doen jullie dat ook wel eens, je favoriete films vaker dan 1 keer kijken?


En net zo met favoriete boeken, deze kocht ik in de jaren 80 en ik heb ze zeker al 3 keer gelezen...


En dan deze verzameling... dit is allemaal aangeschaft in de laatste jaren, sinds ik meer ben gaan hadnwerken... en ook meer ben gaan voelen voor vintage... wat heerlijk toch allemaal, om steeds weer opnieuw door te bladeren en inspiratie op te doen...




Vooral deze titels zijn mijn favorieten...


Alles op de plank en kijk eens wat een overzicht...


Ik wens jullie een heerlijke nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Oehhh, met dit plankje zou ik me zomaar een dagje kunnen vermaken! Wat een heerlijke boeken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herlees boeken wel heel erg graag en dat blijft niet bij 3 keer. Ik heb hier een jeugdboek in de kast staan dat heb ik zeker 20 keer gelezen. En handwerkboeken heb je nooit teveel van ;) Ik heb eline's huis hier ook in de kast staan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je alles op een plank terug gekregen? Wauw.
    Wat een heerlijke collectie handwerkboeken heb je.
    Ik heb dit weekend ook weer heel wat boeken door mijn handen gehad. En besloten dat er toch nog teveel boeken het huis in komen, ondanks dat wij het bibliotheek abonnement omarmd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan niet handwerken :-( Maar...... heb wel veel mooie boeken en dvd's van films en series die ik meerdere malen kijk. Heerlijk! En nu gaat ook mijn dochter ze kijken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat heb je me aangestoken!! alleen doe ik kasten tegelijk.. kamers tegelijk! hahahah heeeeeeerlijk... ontrommelen!
    liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen