woensdag 3 juni 2015

Vijftigste kastje

#50 De tweede plank

Daar staan heel veel spullen op zeg...


De linkerkant, daar kom ik niet aan, dat zijn allemaal spullen van Ben, inclusief het draaibankje.


Alles wat rechts staat heb ik even van de plank afgehaald. Om even goed overzicht te krijgen.


Deze twee stapeltjes zijn ook van Ben, die gaan naar de bovenste plank, bij de oude LP's...


Hier mijn pot met kwasten en een klein schilderijtje...
Zo heel af en toe wil ik nog wel eens iets tekenen. Echt maar heel af en toe hoor. Dus heb ik verf en kwasten en dit gaat dus terug op de plank...


Deze blikken bewaarde ik, voor je weet maar nooit wat daar in kan... die gaan weg want ze zijn nog steeds niet gebruikt.


Ik haakte een tulpenrandje rond deze pot. Die gaat natuurlijk niet weg...


Twee oude chocolade blikken. Die blijven wel, want daarin gaan echt spullen die ik wil bewaren. Maar dan gaan ze op de bovenste plank.


Het doosje en de snoertjes van onze camera... die moeten wel bewaard worden. Terug op de plank, stiekum aan de linkerkant...


En dan is de plank leeg, op het tekenspul en de tulpenpot na...


En de linkerkant natuurlijk..


Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten