donderdag 4 juni 2015

Eenenvijftigste kastje

#51 Derde plank

Een chaotisch geheel zo te zien...







Ik heb hier niet alles van de plank gehaald om op de grond te zetten. De witte ordners bevatten al mijn administratie, daar kan dus niets aan veranderen. 
De houten bakken van Ikea, daar zitten allemaal tijdschriften in. Die heb ik wel opnieuw geordend en daarna ook weer terug gezet op de plank.



Dit schattige boekje kreeg ik van Bettie, nadat ik had gezegd dat ik zo gek ben op dit soort kinderboeken. Het staat nu in de boekenkast bij de andere kinderboeken.


Twee mooie Bolletje beschuitbussen, daar ga ik vast en zeker spullen in bewaren. Die mogen echt niet weg...


Een paar canvasjes voor als ik weer eens zin heb om te tekenen... terug op de plank, maar dan bij mijn kwasten.


En dan nog links mijn strijkbout, ik strijk ook op deze kamer, maar de strijkbout is verbannen naar de kast op de overloop, waar ook de strijkplank staat. Scheelt toch weer...


En dan alleen nog een paar notitieboekjes, een fotoboekje en wat mooi papier om labels en kaarten van te maken.


En deze twee kippetjes, die mogen nog even blijven, maar als ik er over een jaar bijvoorbeeld nog steeds geen plekje voor heb gevonden, dan gaan ze naar de kringloop... of naar iemand die ik er blij mee kan maken...


En dan krijg je na wat schuifwerk dit beeld... toch een stuk rustiger...
In tweeën gefotografeerd, dan kun je het beter zien...



Totaalbeeld nog een keertje... ben er best trots op... wat een verschil toch...


Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam


1 opmerking: