vrijdag 5 juni 2015

Tweeënvijftigste kastje

#52 Vierde plank

Deze plank moet echt eens heel goed nagekeken worden, wat staat daar veel op, waarvan ik niet eens meer weet dat het er staat... of zo...


Eerst maar eens leeghalen. En dan zie je hier een greep uit de spullen die ik van de plank haalde...

Wat tijdschriften over Italiaans koken, een boekje van Cath Kidston en een lap borduurlinnen. Tijdschriften bij de kookboeken, Boekje bij de handwerkboeken en borduurlinnen bij de handwerkspullen.



Wat oude trommels, blijven natuurlijk en twee oude ordners, die mogen bij de ordners van de administratie.


Een echt struisvogelei. Dat kregen we van Ben zijn zus, komt bij een struisvogelboerderij vandaan. Blijft natuurlijk ook, lag trouwens met Pasen op tafel als decoratie.


Roze en gele bakje met wat handwerkspulletjes, die ben ik al eens eerder tegengekomen. Deze gaan terug op de plank, evenals dit achthoekige trommeltje. Stapel lege cd-doosjes gaat in zijn geheel in de kliko.


Wat stenen, zijn van Ben, en een pakje fotopapier waar ik helemaal niets mee kan in onze printer. Dat gaat dus bij het oud papier.


Bakje met spullen van Ben, gaat terug op de plank, mag hij uitzoeken als hij weer thuis is.


Muziek dvd's, ook van Ben...


Twee doosjes met stenen, die gaan terug, van Ben. Doosje met daarin een cartridge en een rekenmachientje. Cartridge gaat in op de plank, moet binnenkort in de printer en telmachientje gaat ook op de plank gebruik ik toch regelmatig even.


Vakkenbakje met allemaal kleine brocante spulletjes... nog geen duidelijke bestemming voor, tot die tijd nog maar even op de plank terug...


Het lijkt alsof er heel weinig tot niets is weggedaan, maar toch ziet het er nu een stuk opgeruimder uit. En dat is maar goed ook, want deze plank moet in zijn geheel weg, als hier later het bureaublad komt. Dat blad komt ongeveer op de hoogte van deze plank...





Afijn, de planken zijn gedaan. Volgende week gaat de ruimte onder de planken er aan geloven... en dan schiet het aardig op met mijn project 'Een kastje per dag'. 


Alvast een heerlijk weekend voor jullie allemaal,

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    alles goed met je?
    Ik mis je inspirerende blogjes.
    Liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joyce, ja hoor, alles goed hier, alleen een beetje erg druk met van alles en nog wat. Het opruimen staat een beetje op een laag pitje...
      Er hoeven niet zoveel kastjes meer, dus de druk is er een beetje af...
      Dank voor je berichtje...
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  2. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, dat opruimen. Toevallig ben ik ook begonnen met de ingebouwde kasten in ons huis. Er is al heel wat naar de kringloop gegaan, maar ik ben nog lang niet klaar. Het voelt zo heerlijk dat opruimen!! Succes met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OPruimen geeft ruimte, ook in je hoofd en werkt daardoor inspirerend. Succes nog met je verdere ruimacties.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen